Nieuwsbrief

zondag 29 juli 2012

Beste  mensen,

Hoe gaat het met Julie ? met mij gaat het goed hoor ik ga weer een nieuws brief maken bij Herman en Jenny

Eindelijk is De Zeshoek is afgebroken, hiep hoi !!!

De heipalen voor de nieuwbouw zitten voor de bouwvakvakantie in de grond.

Met mijn collega’s van Juma ging ik naar Heiloo voor het jaarlijkse uitje. We hebben Oudhollandse spelletjes gedaan en zijn uit eten geweest.

Met het groepje van de Aangepaste Gezinsdiensten hebben we een afsluitingsetentje gehad bij Herman en Jenny. Omdat zij net terug waren uit Suriname had Herman Surinaamse gerechten gemaakt.

Na afloop bleef ik bij hen slapen en ging ik de volgende dag met Jenny naar de sauna van Egmond in Haarlem om ons een dag lekker te laten verwennen. Voor herhaling vatbaar!

Met een groep van Buitenhof ben ik op vakantie geweest naar de Beierse Alpen, op de grens van Duitsland en Oostenrijk. Voor het eerst hebben we op de heen- en terugweg een overnachting gemaakt, omdat het zo'n lange reis is.

De rit met het treintje, de tocht met de rondvaartboot en de heen en terugreis met de bus vond ik het leukst.

foto's Beierse Alpen 2012

Met mijn ouders ben ik een week met de caravan naar Hoogerheide in Noord Brabant geweest. Van daaruit zijn we een dagje naar IKEA geweest om alvast naar meubeltjes te kijken voor mijn nieuwe appartement.

We zijn naar vlindertuin de Berkenhof geweest, verder spelletjes gedaan, uitgerust, gewandeld, familie bezocht en lekker gegeten.

foto's Hoogerheide 2012

Nog negen nachtjes slapen dan  ben ik jarig en wordt ik 43 jaar !!!

Voor iedereen die nog op vakantie gaat: geniet, rust lekker uit en kom gezond weer terug!